STHLM WEEKEND DAY 3

 Video, Sthlm Weekend Day 3
 
Tredje och sista videon från min och Jonas helg i fantastiska Stockholm. Som ni ser i videon så tog vi det väldigt lugnt sista dagen. Vi gick mest omkring, inhandlade det sista som stod på shoppinglistan, lunchade i kungshallen (igen) inannan hemlängtan slog till riktigt ordentligt och vi var redo att sätta oss ner på planet och åka hem till kalla, men välkomnande Luleå.
 
Hoppas att ni läsare uppskattar de här tre videorna från min och Jonas helg i Stockholm, och att ni vill se fler i fortsättning. Jag och Jonas har verkligen haft jätte kul tillsammans och vi är så glada över att så många har kollat in det vi har gjort. Det kommer garanterat att dyka upp fler videos framöver, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men så mysigt!

Svar: Tack ska du ha,älskar klänningen.

Svar: Hihi ja!
FASHION BY IDAG

2013-02-05 @ 21:40:35
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0