ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG

Jag försöker hålla mig så sysselsatt som jag bara kan, även under sömnlösa nätter som denna. Jag vill egentligen bara gråta mest hela tiden, men jag håller tillbaka, väldigt mycket. Jag är stark och jag vet att jag kommer klara detta. Tillsammans klarar vi detta. Men det är jobbigt, riktigt jobbigt.
 
I en värld full av människor så har jag aldrig kännt mig så här tom och ensam. Jag önskar bara för allt i världen att jag kunde få krama om dig riktigt hårt just nu och aldrig släppa taget. Jag önskar att du kunde vara här och pussa mig i pannan samtidigt som du håller om mig. Men istället ligger jag här (själv) med din Bieberlila t-shirt som luktar precis som dig. Jag kramar om den extra hårt, luktar på den extra mycket och sluter ögongen för att på något sätt känna din närhet.
 
Jag saknar dig så mycket att det gör ont i hela kroppen.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilken fin text, så fint!

Svar: Tack så mycket fina du!!
FASHION BY IDAG

2012-10-28 @ 17:42:01
URL: http://julielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0