BOMBERJACKA

Jacka, H&M 399;-
 
Har länge velat ha en bomberjacka, tycker att dem är så himla tuffa och coola! Tittade faktiskt på en från Gina Tricot när jag var i Sthlm, men tyckte inte att den passade mig särskilt bra, så jag gav nästan upp hoppet. Tills jag såg att bästa Lisa hittat denna jacka på pojkavdelningen inne på H&M. Då slog jag till. Den sitter som smäck är är så där lagomt "oversize". Den enda nackdelen är dock att den samlar på sig väldigt mycket hår från både mig själv och mina hundar, men det gör inte så mycket, det går ju trots allt att ta bort.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra, gör du ikväll?

Svar: Ikväll redigerar jag bilder och längtar ihjäl mig efter min pojkvän!!
FASHION BY IDAG

2012-11-05 @ 21:22:31
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Siri

Svar: hihi! gud vad härligt det låter alltså!! Det är bra med mig med, sitter och äter B&J efter att ha tränat och pluggat så det är najs, haha ;)

2012-11-05 @ 23:09:17
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0