COMPACT CASETTE BLACK IPHONE 4


Som dem flesta av er kanske vet så är jag stolt ägare till en iPhone. Jag är dock inte lika stolt över att jag tappar den titt som tätt, vilket vissa gånger har gett mig en trasig telefon. Det hade dock inte hänt om jag haft detta Iphone fodral i silkon. För det första är det ursnyggt och supertrendigt, sen är det även en utmärkt stötdämpare och skyddar därför mot repor och sprickor, men även mot damm. Om du beställer Iphone fodralet HÄR från Mr.Gizmo ingår även en dockningsportsskydd, hörlurutagsskydd och simkortsöppnare.

Men självklart kan du även beställa en massa annat från Mr.Gizmo, som tex hörlurar, iPad fodral, mobiltillbehör och en massa andra fodral. Så klicka dig in på sidan (genom länkarna) och se vad som passar just dig och dina behov.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fan den va ju skitsnygg! =D

2012-05-09 @ 17:23:58
URL: http://olliies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0