IN LOVE WITH THE FEELING

Det blir ett bildlöst inlägg, det händer inte ofta. Men istället är det fyllt med känslor, bra känslor. Jag vill bara skrika, skrika rakt ut, skrika så mycket tills rösten skär sig, tills jag knappt får luft, tills jag spricker. Ungefär så lycklig känner jag mig just nu, och kanske lite till. Känslan är underbar. Vanligtsvis skulle jag varit rädd för att berätta om min lycka för andra. Rädd för att saker och ting ska ändras till det sämre, eftersom att det har gjort det förr. Men jag vågar ta risken. Jag vågar falla utan att veta ifall någon kommer vara där och fånga mig. För jag vet att, om jag faller utan att någon tar emot mig, så kommer jag att resa mig igen. Det kan ta tid, men jag vet att jag kommer lyckas, jag har gjort det förr och kommer säkert att göra det flera gånger igen. Men just nu vill jag inte falla. Jag vill vara med dig och ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, visst använder du bareMinerals? Har lite frågor om det om du orkar svara :-)

1. Är dom så bra som alla säger?
2. Har du Get Started Kit 9 pieces eller så?
3. Vilken färg har du, Light, Medium eller Tan? Funderar på Medium då jag är en vanlig svenne men är lite orolig att det kan vara för mörkt..

Tack på förhand, din blogg är underbar!

Svar: Hej! Jajamen det stämmer bra, självklart!1. Enligt mig så är de kanonbra!
2. Jag hade ett så kallat Get Started kit från början då jag inte riktigt visste hur bra det var. Nu har jag original storleken på produkterna.
3. Jag har Medium Beige på min foundation. Men om du är osäker på vilken färg du ska ha, be någon som jobbar i butiken om hjälp.
Tusen tack gulliga du, kram!
FASHION BY IDAG

2012-07-31 @ 00:17:06
Postat av: julia

Så underbar känsla! Himla glad för din skull!

Svar: Ja verkligen! Åh vad gullig du är, tack så mycket! :-*
FASHION BY IDAG

2012-08-01 @ 21:39:34
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0