Finns det en så finns det flera


Jag kom precis upp från bubbelpoolen, där jag och My dunkade musik och dansade runt (det kommer eventuellt en video på det senare). Vi hade det jätte mysigt. Så nu är jag nysduschad och fräsch!

I morse hoppade jag och My upp på cyklarna och trampade iväg till ett fint litet ställe där vi hade en grymt lyckad fotosession! Det blev galet snygga bilder, som ni självklart kommer att få ta del av! Nu tänkte jag ta fram min kreativa sida och sätta mig bakom symaskinen för att tuffa till några T-shirts!

Kommentarer
Postat av: LINN MILDÉN - illusioner.devote.se

Gud vad mysigt det ser ut!

2011-09-25 @ 16:53:07
URL: http://www.illusioner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0