I denna lilla byrå

Sorry för riktigt kass update under helgen, men jag har vilat ungefär hela tiden framför två säsonger av SATC. Eller igår eftermiddag var det inte så mycket till vila när jag hamnade i någon slags medelålderskris (igen). Jag beslöt mig för att byta ut min garderob mot en liten byrå. Ungefär sex timmar senare hade jag lyckats trycka ner nästan hela garderobens innehåll i denna lilla byrå, amazing! Jag funderar dock på om jag ska beställa en större från IKEA innan jag hamnar i en ny medelålderskris, hehe!
Annars så börjar jag skolan 11.45 idag så jag klagar inte. Efter det ska jag mest troligt in till stan och köpa en tröja sen åker jag hem och hjälper mamma att fota lite kläder som vi ska sälja (berättar mer om det senare). Ha det bäst lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=e26D3w5Glqk



Känslan jag får när jag hör denna

är samma som när jag tänker på du......

2011-09-05 @ 18:18:31
Postat av: Julia

Riktigt fin byrå, älskar vitt! :)

2011-09-05 @ 19:35:22
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0