En guldstjärna till mig



Tja! Det är "pluggis grisen" Ida Gabrielsson som skriver, jag har räknat matte i fyra timmar...så med andra ord känns min hjärna åt det potatismos liknande hållet. Men jag är stolt att jag inte ligger efter i matteboken längre, yes! En guldstjärna till mig! Nåja, jag tänkte (och det är tanken som räknas) gå ut och fota dagens outfit men eftersom att det är höst nu så har det ju självklart blivit kolsvart ute...suck! Jag som var så peppad och allt. Men vi får se hur jag löser det.

Ps. Jag köpte mig en beige långkjol idag, som egentligen är en långlånglångkjol till mig. Måste därför sy upp den lite granna innan den kan komma till användning. Men annars är jag jätte nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-16 @ 20:53:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0