Där i vassen gömmer sig näcken




Godeftermiddag lovers!
Jag och familjen drog till farmors stuga och övernattade. Hon bjöd som vanligt på sin goda mat och pysslade om oss så där lagomt! Jag och mamma tog även en promenad med hundarna. Vilket resultarade bilderna ovan. Men efter att ha fått vila ut i farmors stuga så känner jag mig nästan för utvilad och har bestämt mig för att dra ut och springa!!! Då är frågan, sen när började Ida Gabrielsson springa, utan att bli tvingad till det?! Ska jag vara ärlig tror jag faktiskt att det aldrig har hänt. Men, någon gång måste ju vara den första, eller hur? Sen tänkte jag städa upp rummet för det är inte okej så som det ser ut just nu! Eller om jag städar först och springer sen...vi ser väll i vilken ordning jag tar det.

Annars känner jag mig jävligt sugen på att ta saxen i handen och klippa lite i håret. Eller i alla fall göra det axelkort. Men förhoppningsvis har jag ändrat mig efter den där springturen. För jag känner mig själv så pass bra att jag vet att jag kommer och sakna mitt rätt så långa hår. Fast samtidigt så hade det varit sjukt grymt med en förändring, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kasta saxen långt ifrån dig

Förändring är väl bra.

men klippa av dig håret, nej, nej nej!

2011-09-11 @ 17:11:04
Postat av: sandra

Min söndag har varit väldigt lik din, fast den där springturen fick jag tyvärr ersätta med religion och företagsekonomi, så det får bli imorgon eller nästa gång jag har tid över.



Jätte fina stövlar!! Har varit inne på ett par svara men vart väldigt kära i dina nu.. Vart är dom ifrån? :)

2011-09-11 @ 18:11:01
URL: http://sandrapalang.blogg.se/
Postat av: sandy

Håret växer ju alltid;)

2011-09-11 @ 20:11:10
URL: http://sandyle.blogg.se/
Postat av: sandy

Fast själv har jag också rätt långt hår och skulle nog inte klara av att göra en alltför stor förändring:p

2011-09-11 @ 20:28:17
URL: http://sandyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0