Maria Montazami



Läppstift, Make up store 170;-

När Make up store hade kvällsöppet (för drygt två veckor sedan) tog jag med mig en del av Maria Montazami hem! Eller egenteligen tog jag hem det till mamma, men hon lär inte få ha detta för sig själv kan jag ju meddela! Och speciellt inte när jag har blivit lite smått galen i nude färgade läppar, jag tycker att det är grymt snyggt! Så till mamma, när du läser detta hoppas jag att du förstår att Maria Montazami läppstiftet kommer att ligga i min sminklåda, och inte i din!

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh vad tjusigt det ser ut! har letat efter en ljusrosa färg på läpparna, detta måste man nog spana in :)

2011-10-05 @ 17:06:32
URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0