Jag minns bara allt det bra


Sneakpeak på dagens outfit!

Väckarklockan ringde klockan 06.00 i morse och jag klev upp nästan samma sekund! För första gången i hela mitt liv så kliver jag upp direkt när klockan ringer. Jag har inte snoozat en endaste gång på hela veckan, helt otroligt! Frågan är bara var det beror på, jag tror att den största orsaken till det är för att jag har börjat gymnasiet och för en gångs skull faktiskt tycker att det är roligt att gå till skolan. Jag har inte den där stenklumpen i magen som jag hade under hela högstadiet. Nu känner jag lugnet, och även fast jag inte hittar i hela byggnaden eller egentligen vet någonting så känner jag mig på något sett "hemma". Ah, det känns så himla skönt och jag är så jädrans glad!

I morgon börjar jag klockan tolv (igen), men jag tror ändå att det blir en tidig kväll för jag känner mig redan lite småtrött. Men innan jag går till sängen ska jag kolla på det första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar (jag älskar verkligen Maria Montazami, så himla härlig brud!) sen ska jag även hänga upp mina halsband på krokarna som pappa precis skruvade fast i väggen!

Kommentarer
Postat av: Alina

Allt bra idag sötnos? =)

2011-08-24 @ 18:54:44
URL: http://alinah.se
Postat av: Ida

Sv: Åh! , vad roligt! (:

Idag har ju inte gjort något speciellt mest tagit det lugnt & skolan (:

2011-08-24 @ 19:22:00
URL: http://idarohdins.blogg.se/
Postat av: Alina

sorry det tar sån tid för min dator att ladda ett inlägg så var lite för snabb där

2011-08-24 @ 19:28:26
URL: http://alinah.se
Postat av: Evelina

åh, vad kul att du trivs så bra! för mig är det tvärtom, har stenklumpen i magen nu :/

2011-08-24 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0