Svar från frågestunden

Vad är din favoritmat?

Hmm..det måste nog bli min pappas "berömda" revbensspjäll. Dom vinner alltid mina smaklökar i slutändan.

 

Vad är du mest nöjd med på din kropp?

Helheten egentligen, men om jag måste välja en kroppsdel så blir det nog min rumpa.

Tycker du att det ska bli spännande att börja gymnasiet eller är det jätte nervöst?

Det är klart att det kommer bli spännande. Dock kommer det även att bli en aning nervöst eftersom att jag inte känner någon och allt är så nytt. Men än så länge håller jag mig lugn!

 

Svart eller vitt?

Det beror på...men det blir nog vitt. För det är inte lika mörkt som svart, haha!

 

Blir det någon mer frågestund efter denna?

Jag har inte planerat någon, men jag antar att jag kommer ha många fler!

 

Vilket är ditt bästa minne?

Oj vilken svår fråga! Så här spontant så är det nog förra/förr förra vintern när Josefin skulle sova över hos mig. Vi skrattade så mycket hela kvällen att vi ramlade ihop på golvet och fick ont i magen, satt upp halva natten och webba med några killar för att sedan kliva upp åtta på morgonen (-28 grader) för att hämta tidningen i åt min pappa för 50kr. Sen gick vi på stan i knappt några kläder i cirka -31 grader.

 

Vilket gymnasium ska du gå?

Hantverksprogrammet - Textil och design

 

Vad för kamera fotar du med?

Canon EOS 500D

När du tar dina outfitbilder vem fotar dom åt dig?

För det mesta så tar jag alla bilder själv med hjälp utav min självutlösare. Men ibland kan det hända att min mamma eller min syster får agera som fotograf.

Vars har du köpt din provdocka?

Jag har inte köpt den, utan jag fick den av min kompis mamma!

 

Hur har du råd att köpa så mycket?

Den frågan brukar jag ställa till mig själv väldigt ofta! Men jag antar att jag är en riktigt bra shoppaholic helt enkelt!

 

Om du bara fick välja en nederdel och en överdel från din garderob, vilka skulle det vara då?

Det beror på vilken tid på året, men mest troligt skulle det nog bli ett par svarta jeans och en transparent (vit) skjorta. Det funkar som alltid.

 

Vad inspirerar dig?

Allt ifrån mat, bloggare, höstackar, folk på stan, skogen...i princip allting!

 

Skulle inte du typ spara pengar eller ha köpstopp?

Hehe, jo det skulle jag men jag råkade skjuta lite på det. Dock ska jag börja med det i morgon eller typ nu. Fast det kommer inte riktigt vara ett köpstopp. Utan jag kommer lägga undan en viss summa varje månad på ett sparkonto.

 

Vilket är ditt favorit klädesplagg just nu?

Mina svarta shorts med hög midja eller min gråa munkjacka!

 

Om du skulle fara till en stad bara för att shoppa, vilken skulle du välja då?

New York, helt klart!

 

Från vilken sida på internet handlar du mest kläder ifrån?

Jag handlar nästan aldrig kläder på nätet. Men dom få gångerna jag har gjort det så har det varit från Nelly.com

 

Vilken affär handlar du mest ifrån?

Monki skulle jag nog gissa på.

 

Vad ska du satsa på för jacka i vinter?

Antingen så kör jag en favorit i repris och har min fodrade millitergröna fjällräven. Eller så köper jag en ny och då blir det mest troligt en svart parkas liknande jacka.

Vilka bloggar läser du?

Förutom min syster och mina kompisar så läser jag nästan alla bloggar som är på topplistorna.

 

Läget?

Det är bara bra, kunde ha varit lite bättre om jag fick önska. Men det är bra, jag är lycklig!

 

Har du någon kille?

Nej.

 

Har du någon moppe?

Nej, och jag vill inte ha någon heller.

 

Är du inte rädd för hudcancer när du solar så mycket?

Helt ärligt tycker jag att jag inte solar mycket. Har nästan inte solat någonting i sommar, men när jag har gjort det så använder jag mig alltid av solskydd. Men nej (igen) jag är inte rädd för att få hudcancer.


Kommentarer
Postat av: ronja

sv: så lite så! det är super bra med mig :D:D:D

2011-08-21 @ 20:18:50
URL: http://ronjjaiivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0