Letar efter nått att säga som kan ändra allt

Nej nu tror jag att jag ska röra mig mot sängen för att försöka få lite sömn. För i morgon börjar jag skolan, första året på gymnasiet. Jag kan knappt fatta det själv egentligen, men känsla i kroppen är än så länge en bra känlsa (tror jag). Det känns så spännande ändå, samtidigt som det skrämmer mig att allt kommer vara så nytt. Men jag gillar det, jag gillar att allt kommer vara nytt. För jag är less på det gamla som har varit!

Tidigare ikväll hade jag problemet med att jag inte hade någon aning om vad jag skulle ha på mig. Men efter att ha rotat lite i garderoben hittade jag ett bortglömt plagg som räddade min morgondag. Vilken tur säger jag bara, annars hade jag nog inte sovit speciellt bra inatt. Så i morgon slänger jag upp en bild på hur jag kommer se ut första skoldagen. Jag har turen på min sida eftersom att jag inte börjar förrän klockan tolv. Sovmorgon tänker ni, men icket! Jag tänkte kliva upp vid åtta-nio bara för att jag ska kunna ta det så lugnt som möjligt innan jag åker. Plus att jag förhoppningsvis hinner slänga in ett eller annat blogginlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt fin bild av dig!

Som en Pärla

Unik

Skimrande

Vacker

2011-08-22 @ 01:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0