Från och med nu

Tänk att det redan har gått en vecka av gymnasiet...och ett x antal återstår (haha!). Nej, men helt ärligt så var jag lite osäker till en början om jag verkligen hade gjort rätt val osv. Men efter denna dag blev jag bombsäker på att jag från och med nu kommer ha dom tre bästa åren i mitt liv! Förstår ni vilken härlig känsla det är! WOW, allting som har med skolan att göra känns så otroligt bra!

Idag har vi harft hantverk hela dagen, först kändes allt så himla svårt! Fast det egentligen inte var det, det var mest min osäkerhet som försökte ta över. Men tillslut visade jag vem som bestämde och var med på banan igen! Efter lunch så var det något som hände med oss tjejer i klassen, jag vet inte vad men vi babblade på som galningar och hade dom härligaste skrattattackerna på länge, ända fram till lektionens slut. Jag kan knappt vänta tills helgen är över, för jag vill faktiskt till skolan!

Kommentarer
Postat av: Patric

Härliga bilder! :)

2011-08-31 @ 20:38:52
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0