2012



2012. Ett år som i stort sätt har varit en berg- och dalbana för mig. Från att vara helt förkrossad till att vara extremt jävla lycklig. Jag har under detta år lärt känna mig själv ytterligare lite bättre, trots alla jävla motgånger som har förstört min själ och fått mig att inse vad riktig känslomässig smärta är.
 
Jag har varit så lycklig att det har bubblat så mycket i kroppen att jag nästan har spruckit. Jag har som person blivit starkare och vågat säga ifrån när någonting inte känns rätt. Men, bäst av allt har jag fått uppleva riktigt kärlek, och det är hur jävla underbart som helst.

Kommentarer
Postat av: c

vars har du köpt den där fina klänningen du har på stranden? :)

Svar: Den är köpt på Vero Moda, dock var det lite mer än ett år sedan :)
FASHION BY IDAG

2013-01-13 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0