FREDAG 12 OKTOBER

Tycker ni om bilden? Gå in på min instagram och gilla den, idagabrielsson heter jag där.
 
I skrivande stund är jag hos min underbara pojkvän och bara myser! Eller rättare sagt, han spelar och jag bloggar, hehe. Tidigare idag (eftermiddags) var vi på stan och tog en mysig fika innan vi cyklade hem och åt en god middag, samt brottades i soffan framför X-factor. Av någon anledning ska vi alltid brottas och klänga på varandra som små apor, haha! Imorgon kommer vi vakna före tuppen eftersom att vi ska till Umeå för att Jonas ska tävla. Därför ska vi försöka lägga oss i tid så att vi är pigga och fräscha tills i morgon.
 
Resten av helgen ska vi bara fortsätta mysa, pussas och kramas, äta ostkrokar (INTE bågar), gratulera min farmor på 75 årsdagen och kolla på solsidan som resten av Sveriges befolkning.

Kommentarer
Postat av: Gina Bäck

Vad snygga ni är ihop!

Svar: Åh tack så mycket Gina!!
FASHION BY IDAG

2012-10-14 @ 17:54:52
URL: http://ginaback.blogg.se/
Postat av: lisawho

Snyggaste paret! swaaaag

Svar: Wow, tack så jätte mycket Lisa!!
FASHION BY IDAG

2012-10-18 @ 23:52:48
URL: http://lisawho.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0