Sex and the city

Har haft ont i halsen hela dagen...jag misstänker att jag kommer åka på en dunderförkyldning (hoppas bara att det blir under helgen för jag vill inte missa något av skolan!). P.g.a. mitt halsont så har jag känt mig grymt trög och hängig idag, och de tre ynka lektionerna vi hade kändes som tre långa år!! Men när vi väl slutatde (13.50) gick jag in till stan där jag köpte mig ett par solglajjor för ynka 39;- på cubus, stay-ups (mina som jag hade idag gick sönder!!) och en penna till skolan. När jag kom hem tog jag en powernap i väntan på middagen. Efter det har jag knaprat halstabletter och tryckt i mig lite C-vitaminer. Nu tänkte jag avsluta kvällen med att slå igång första säsongen av Sex and the City! Jag har nämligen köpte hela boxen, så nu blir det maraton i helgen (troligtvis). Men innan jag klickar på play kanske jag springer ner och gör mig en varm thé kopp och ostmacka till det, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0