4 LOOKS

 
Fyra snygga och trendsäkra stilar som jag kommer köra stenhårt på nu när våren kommer (om några månader). För att få en komplett garderob är detts nyckelplaggen du behöver inför vårens alla dagar.
 
Den randiga tröjan funkar alltid till vardags, speciellt om du är stressad på morgonen och inte vet vad du ska ha på dig. Den vita skjortan, funkar lika bra till fest som till vardags. Men, bäst av allt till ett par loosefit/boyfriend jeans. Skinnjackan hänger som vanligt alltid med i svängarna och utvecklas från år till år. Sist men inte minst har vi 90talets moderna bomberjacka som har gjort och fortfarande gör riktigt stor succé.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lova

älskar jeansen på första bilden! såå snygga

Svar: Ja, de är verkligen underbara!
FASHION BY IDAG

2013-01-22 @ 11:02:46
URL: http://lova.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej! Jag och min kompis har en blogg och vi undrar om du är intresserad av länkbyte. Kram

Svar: Hej! För tillfället håller jag ej på med länkbyten. Men, om ni tycker om min blogg får ni gärna länka den och sprida vidare, kram snyggingar!!
FASHION BY IDAG

2013-01-22 @ 16:43:18
URL: http://theroow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0