WEEKDAY, EVERY DAY

Alla godingar kommer från Weekday.
 
Känner verkligen att jag behöver uppdatera min garderob nu när hösten är här. Gråa och svarta kläder känns helt rätt nu när mörkret börjar falla. Synd bara att jag bor i norrland (vi har ej så bra butiker som ni i söder) och inte har pengar, eller pengar har jag, men dem ska jag spara till en (än så länge) hemlig sak. Så det kanske är lika bra att bara dröm vidare. Om nu ingen där ute känner för att överraska mig med något fint här ovan, som t ex mamma och pappa. Jag vet att ni läser min blogg, så lägg dessa godingar på minnet och ta en sväng förbi Sthlm snarast! Tack på förhand, från er äldsta, sjuttonåriga dotter med köpstop...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0