STOCKHOLM DEL 2

Andra dagen i Stockholm började med en tidig morgon promenad längs Stockholms tomma gator. Vi åt en god frukost på Upper Crust, träffade Markoolio, gled runt på Stureplan, kollade in 70 på Schuttis, skrattade och var glada över det fina vädret. Vi spenderade en evighet på Urban Outfitters, slösade pengar i mängder, lunchade på Espresso House, gick från Skepsholmen till Söder, från Söder till Hötorget för att äta en riktigt sen (men god) middag i Kungshallen, firade Jeanette på sin 17 årsdag och kollade ner solen gick ner gick ner och månen tittade fram.
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åhh vad rörd jag blir ,tack så mycket :)
Jag gillar dina bilder :D

Svar: Åh, tusen tack gullet!
FASHION BY IDAG

2012-08-26 @ 20:42:07
URL: http://jenniifersjo.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad tänker du göra efter gymnasiet?
Vad kan man syssla med efter man har gått textil & design? :)

Svar: Oj, just nu har jag faktiskt ingen aning!! Men i nuläget vill jag arbeta med kläder. Efter Textil Design kan man hålla på med lite allt möjligt, du kan t ex arbeta som mönsterkonstruktör, sömmerska osv. Sen kan du givetvis vidareutbilda dig till mycket mer och bredare yrken, kramis!
FASHION BY IDAG

2012-08-26 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0