Årstiderna smälter samman



Aah vad jag älskar denna årstid just nu! Jag har egentligen aldrig tyckt om varken vår, höst eller vinter. Men nu har jag blivit som helt galen i hösten och jag kan knappt vänta tills den första snön faller! Jag kan egentligen inte fatta att jag faktiskt längtar till den bitan kylan, knarrande snön under skosulan och rosen röda kinder. Dock kommer jag säkert inte tycka om vintern lika mycket när den väl är här. Men det är ju så det brukar vara, eller hur!

Helgen kickstartade med att pumpa lite muskler på gymmet och fortsatte den i tv soffan framför idol, där jag säkert var minst lika nervös som idoldeltagarna själva. Men som tur var så gick alla jag ville skulle gå vidare, vidare! Skönt, för nu kan jag sova gott resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0