Jag tror du söker efter mer än du ser




Idag hade jag en lång dag, jag slutade inte förrän fem i fem! Men inte klagar jag, för vi hade formgivning hela eftermiddagen då vi fick sitta och pyssla med tapetklister och silkespaper! Riktigt roligt var det, vi fick lite dagis-feeling över det hela, speciellt när man kletade in händerna i tapetklister, haha! Från det att jag slutade skolan till nu så har jag skrivit klart min novell och övat in glosorna till i morgon, bra gjort där Ida! Och som belöning blir det idol plus lite gofika! Sen tänkte jag nog gå i säng ganska tidigt för jag ska nämligen upp innan tuppen i morgon!

Ps. Tusen tack för alla fina kommentarer om min t-shirt som jag tuffa till med ett enkelt vitt kors!

Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt coola brillor! :)

2011-09-21 @ 20:14:50
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0