Hem ljuva hem


En del av mitt rum

Hello sweeties! Om ni trodde att jag hade glömt bort er så är svaret nej! Jag har bara haft annat för mig... Bland annat så har jag varit på inskolningsresa till vallen men min fina klass på ynka sju personer. Men det var full rulle ändå! Vi broderade så att nålarna nästan började glöda, åt så mycket att vi fick ont i magen, satt under en gran i skogen medans det regnade, var på spök/mördar jakt innan läggdags och städade så att hela stället glänste! Så jag tror nog att vi allihopa kände när vi var framme på skolans parkering "hem ljuva hem".

Annars så har jag gått och blivit SATC beroende. Har kollat på det i fem timmar sen i eftermiddags och jag tänkte fortsätta tills John Blund säger stopp!

Kommentarer
Postat av: dite

allt bra?

följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-09 @ 17:10:53
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin spegel! Tror jag har en likadan :)

2011-09-10 @ 10:14:02
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0