The Spooky Issue



Bläddrar igenom Monki's nya tidning (som trillade ner i brevlådan för någon dag sedan), och jäklar vad mycket saker jag känner att jag behöver (vill ha!!!) Men "ekonomisk" som jag är så tänkte jag låta plånboken vila ett litet tag, åtminstone tills jag har spanat färdigt på att par dösnygga skor!!

I morgon börjar jag klockan tolv, har endast två lektioner + ett skolfoto, som jag för tillfället håller på att förbereda mig inför med lite olika poser, skämt och sido! Jag tänkte faktiskt göra ett försök att måla en fransk manikyr, sen hur resultatet blir är en helt annan femma!

Kommentarer
Postat av: Vilma

jag älskar MONKI!

2011-10-16 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0