LEOPARD JACKET


Jacka, H&M 299;-

Kunde inte motstå denna skönhet när jag såg den dingla alldeles för högt upp från marken, det var knappt så att jag nådde ända upp till den (även fast jag sto på tå). Men med ett jätte hopp lyckades jag få ner den. Nu när den är min, sitter jag bara och drömmer mig bort hur och vad man kan matcha den med. T ex. ett lite större linne tillsammans med ett bara sportiga skinnshorts (som jag förövrigt också har införskaffat mig, funderar dock på att återlämna dom) plus ett par kängor och ustläppt hår till det. Det låter inte alls så tokigt. Vad tycker ni om (fusk)päls?

Kommentarer
Postat av: moaa

sv: åh tack ida!!

2011-11-15 @ 19:26:21
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0