Det var vi tre mot världen


Alicia kom hit idag och berätta om hur hennes och Jennifer's resa till USA var, om jag blev avundsjuk? OHJA! Men förhoppningsvis så får jag besöka landet till vintern/sommaren. Det beror på om jag åker dit med familjen eller om jag åker på språkresa själv. Men förutom att prata om USA så bakade vi en "kladdkaka" med kokos på. Och den blev riktigt lyckad faktiskt! Så efter att ha tryckt i oss lite för mycket av våran lyckade kaka hoppade vi på cyklarna och trampade mot ängen för att ha en liten fotosession på "höballarna" som jag råkade säga, haha! Det blev en hel del bilder kan jag meddela! Därför tänkte jag sätta mig till ro och rensa igenom dom samt börja redigera några.

I morgon börjar jag inte förrän klockan kvart i tolv. Så på förmiddagen följer jag med min syster till hennes skola (min gammla skola) för att hälsa på och så. Sen åker jag in med pappa till stan för att äta lunch innan jag måste börja röra mig mot skolan för att gå på ett klassråd och en lektion. Ganska bra start på dagen skulle jag vilja säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0