Jag börjar om på nytt

Änltigen! Vad jag har längtat efter denna förändring. Jag så glad att jag för en gångs skulle tog ett ordentligt tag i kragen och bestämde mig för att göra en förändring som denna! Om jag ska vara helt ärlig så kändes det mest som att jag mer och mer började blogga i en "ond cirkel". Det kändes aldrig speciellt på något sett, det var mer som luft. Därför hoppas jag på denna nya och fräscha blogg har mycket mer att erbjuda än min gamla. För jag ska säga er att det känns hur skönt som helst att bara kunna börja om från noll. Och speciellt nu när skolan börjar, då känns det ännu bättre! För jag vill på något sett "lämna det förflutna bakom mig" nu när jag börjar gymnasiet. Just för att jag även ser gymnasiet som en ny start där jag har chansen att börja om från början. Dock antar jag att det kommer kännas ganska tomt här till en början när det för tillfället bara finns detta inlägg, men med tiden kommer det nog att rocka loss här, nu kör vi!
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer
Postat av: LINN MILDÉN - illusioner.devote.se

Såååå fin!

2011-08-10 @ 23:58:16
URL: http://www.illusioner.devote.se
Postat av: sandra

Det blir säkert bra. Kan du inte ta ett inlägg och visa ditt fina rum som du visade i video inlägg på förra bloggen? KRAM

2011-08-14 @ 00:34:57
URL: http://sandrapalang.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket snygga kläder och bra insp! keep it up! =)

2011-08-15 @ 19:24:48
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0