Jag är rädd att jag kanske läst dig fel

Idag har jag gått i mina vassaste klackar tillsammans med min mor som också hade klackar, dock var dom inte lika vassa som mina ;) Jag behöver egentligen inte skriva vad jag gjorde på stan kanske eftersom som att det förhoppningsvis är ganska självklart när detta är en modeblogg. Men jag kan skriva det ändå, bara för att liksom. På stan så bytte jag mina pengar mot en massa härligheter från lite olika affärer. Nöjd tjej, ohja! Självklart kommer ni att få ta del av vad jag har fyndat, så håll utkik mina fina läsare! För nu ska jag nämligen måla mina naglar, troligvis så blir dom vita (älskar vita naglar!), sen tänkte jag även visa dagens outfit!

Ps. Ni har väl inte missat har jag har frågestund på bloggen? Klicka HÄR för att komma till den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir snyggare för var dag som går.

Håller med dig om att vita naglar är snyggt.

ps. Ser att du håller tungan rätt imun :). ds

2011-08-15 @ 20:45:34
Postat av: Anonym

Wakey, wakey Ida

2011-08-16 @ 09:53:15
Postat av: lisawho

SVAR: Hahahha, wierdoo ;)

2011-08-16 @ 12:29:54
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: tack! :)

2011-08-16 @ 13:42:45
URL: http://melissablogg.se
Postat av: Anonym

Dagens hemläxa:

Uppsatt hår

solbrillor

vitt linne

harlekinbyxor.

vad tror du om det??????

2011-08-16 @ 17:16:16
Postat av: hanna

love that tiger shirt x

2011-08-16 @ 22:10:39
URL: http://www.lostinindulgence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0